انواع پالت پلاستیکی در پارس پالت

پالت پلاستیکی سطح صاف

پالت پلاستیکی سطح صاف در ابعاد 120 در 100، 120 در 80 و همچنین 90 در60 و 70 در 100، تولید پارس پالت، دارای سطح صاف و بسته ای هستند که ارتفاع 15 سانتیمتر از سطح زمین دارند. این پالت ها با استفاده از جک پالت و یا لیفتراک نیز قابلیت جابجایی دارند. سطح صاف و بسته این پالت های پلاستیکی، بهداشتی بودن این پالت ها را نیز حفظ می کند. به گونه ای که مانع انتقال آلودگی ها به کالا می شوند. پالت های سطح صاف از جدید ترین محصولات پارس پالت به شمار می آیند که تمامی استاندارد های تولید در آن ها به کار رفته است. لازم به ذکر است جهت جابجایی کالا و بارهای مختلف با استفاده از این پالت های صاف، بهتر است بار توسط نایلون شیرینگ به سطح پالت، سلفون پیچی گردد تا مانع سر خوردن احتمالی کالا از روی آن شود.




پالت پلاستیکی سطح مشبک 

منظوراز پالت پلاستیکی سطح مشبک، دارا بودن منافذی در سطح پالت بوده که سبب چرخش هوا در بین محصولات شده و مناسب استفاده برای صنایع غذایی می باشد. این نوع پالت در گروه صنعتی پارس پالت در ابعاد 120 در 100، 120 در 80 و پالت پتروشیمی 130 در 110 موجود می باشد. پالت های پلاستیکی سطح مشبک، با توجه به وزن خود پالت، میزان تحمل وزن بار متفاوتی نیز دارند.




پالت پلاستیکی دست دوم

پالت های پلاستیکی پتروشیمی به عنوان پالت های کارکرده در ابعاد 130 در 110 به فروش می رسد. این پالت ها که زیر بار مواد اولیه پلیمری وارد کارخانه می شوند، به صورت دست دوم بدون هیچ گونه شکستگی و ترک خوردگی به فروش می رسند. این پالت ها دارای تحمل وزن بالایی بوده و بسیاری از مشتریان عراقی، متقاضی خرید این پالت های پلاستیکی نیز هستند.

جهت سفارش هریک از انواع پالت پلاستیکی در پارس پالت، می توانید با واحد فروش این مجموعه ارتباط مستقیم بگیرید و بهترین و مناسب ترین نوع پالت پلاستیکی را خریداری نمائید.





Comments

Popular posts from this blog